OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR.Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet, följer etiska regler samt innehar en mycket god personalpolitik.Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och goda förmåner.Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vill du jobba som assistent på ett av Sveriges ledande byggföretag?Vi hjälper nu en av våra kunder att rekrytera en självgående assistent.Vår kund är ett av Sveriges största byggföretag med huvudkontor i Solna.Vi söker dig som har arbetat som assistent tidigare och som trivs i en roll där du stöttar andra, i detta fall regionstaben.En vanlig dag på jobbet kommer att innehålla något eller några av följande delar: - Förberedelse och framtagande av material och siffror till möten - Korrespondens - Protokollskrivning - Fakturahantering - kontroll och kontering - Hantera reseräkningar och kvitton - Bokningar av resor, hotell, möten och catering - Skriva anbud till entreprenader - Informationsarbete på regionen, bland annat ett månatligt nyhetsbrev - Övrig administration För att passa i den här rollen, måste du vara driven, flexibel, prestigelös och trygg i assistentrollen.Har du dessutom ett positivt sinne och kanske dessutom erfarenhet från byggbranschen eller liknande, tror vi att du blir helt perfekt.När det gäller dina formella meriter är goda kunskaper i Officepaketet ett krav.Goda kunskaper i engelska är ett stort plus. [ Tjänsten, som är på heltid, kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Urvalsprocessen pågår löpande. Varmt välkommen med din ansökan!