OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker, för ett globalt medicinteknikföretags räkning, en assistent till en långsiktig tjänst på deras väl belägna kontor på natursköna Gärdet. På kontoret i Stockholm arbetar ca 10 personer i form av tandtekniker och i administrativa funktioner och här har du chansen att bli en viktig nyckelspelare hos det prestigelösa företaget, som verkar i en snabbt växande bransch. I rollen som assistent kommer du att arbeta under ekonomichefen (som själv började i en liknande roll) och assistera/ansvara för uppgifter av praktisk och administrativ karaktär. Start är omgående så sök idag!
OM TJÄNSTEN
JOB DESCRIPTION
”Det är en öppen och varm stämning och det är spännande att få vara mitt i verksamheten då vi har labb på kontoret!” säger ekonomichefen. Han har lätt till skratt och belyser ofta hur viktigt det är att arbeta som ett team. Just nu söker de en prestigelös och noggrann person till sitt kontor/labb.
Du erbjuds
* En långsiktigt tjänst på ett företag som värdesätter sina medarbetare och tar vara på kompetens
* En konsultchef hos Academic Work som är mån om att du trivs på jobbet
* En tjänst hos ett stort, internationellt företag var känslan på kontoret är familjärt tack vare att de är ett mindre och tight team i Stockholm
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande]( Heltid: https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta brett med uppgifter av praktisk och administrativ karaktär. Hos företaget hjälps man åt och kavlar upp ärmarna för det som behövs göras – oavsett om du är en högre uppsatt chef eller junior medarbetare. Uppgifterna nedan är axplock från vad du kommer att få göra:
• Registrera inkommande orders från kunder (tandläkare) som skickar avtryck i kartonger till kontoret med post. I kartongen finns även en ordersedel, vars information ska föras in i företagets system. Ordrarna skickas till produktion på annan ort
• Utföra enklare kvalitetskontroll på producerade skenor innan de skickas iväg till kund.
• Ta emot inkommande samtal och besvara, alternativt delegera, till lämplig person
• Förberedelsearbete – så som att vika kartonger och placera produktinformation
På sikt finns möjlighet att läras upp inom mer tekniska och administrativa/ekonomirelaterade uppgifter!
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är ny i arbetslivet och som har rätt personlighet och inställning!
Som person är du:
• Prestigelös och hjälpsam – du tar dig an det som behövs.
• Noggrann och detaljfokuserad – det är viktigt att namn och kundnummer blir rätt i systemen
• Relationsskapande och serviceminded – mot såväl kollegor och kunder
Det är ett krav att du:
• Har avslutad en gymnasial utbildning
• Har obehindrade kunskaper i svenska och mycket goda kunskaper i engelska då det är ett internationellt bolag med internationella kollegor och besökare
• Väl motiverar varför du skulle passa för denna tjänst samt att du är ute efter ett långsiktigt jobb på ett företag som du har i syfte att stanna på!
Övrig information
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, kontorstider
• Placering: Gärdet, Stockholm
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231