Assistent till Södertälje sökes

Assistent till Södertälje sökes

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kommunal verksamhetoch hantering av ekonomisystem? Sök till uppdraget redan idag!
Om uppdraget
Visöker just nu en assistent inom ekonomi och administrationtill samhällsbyggnadskontoret till vår kund inom den offentliga sektorn. Uppdraget beräknas starta 2024-06-17 och pågå fram till 2024-08-23. Arbetstiderna är helgfria vardagar mellan kl.06:30 till 16:00 måndag till torsdag och kl. 06:30 till 12:00 på fredagar. Tjänsten är på totalt 39 timmar i veckan. Placeringsort: Södertälje.Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som assistent inom ekonomi och administration.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara följande:
Fakturahantering och en del fakturering
Hantering och sortering av felanmälningar
Göra beställningar av varor till övrig enhet
Kontrollera och beställa klottersanering
Bemanna en funktionsmail
Utföra vissa uppgifter i vanligt förekommande verksamhetssystem

Observera att perioden kan medföra 3 veckors ensamarbete med dessa uppgifter.

Dina kvalifikationer
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Minst 2 års relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Erfarenhet av kommunal verksamhet
God kunskap i ekonomisystemet ERP
Vana vid bemanning av funktionsmail
Vana att göra beställningar
Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
Du har lätt att lära dig nytt och klarar av att arbeta självständigt

Meriterande
Arbetat med kontering och fakturering i systemet ERP
Bekant med systemet Infracontrol
Ha arbetat med beställningar och bedömningar för klottersanering

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-06.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari på nadine.ayari@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2024
  • Ansök senast: 6 juni 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024