OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.
Tekniska förvaltningen består av flera verksamhetsområden vilka omfattar stadsplanering, fysisk planering, fastigheter, gator, vatten- och avlopp, parker, städning samt kart- och mättjänster.
Vi erbjuder en plats i ett positivt gäng bestående av kunniga medarbetare.
ARBETSUPPGIFTER
Som assistent på beställar- och planeringsavdelningen handlägger du ärenden i samband med avgäldsregleringar av tomträtter, försäljning och administration av lediga tomter samt tillstånd för allmän platsmark. Administration vid ansökan om lantmäteri-förrättningar ingår också i arbetsuppgifterna.
Du kommer även att handlägga processen för avhysning av fordon. Handläggning av parkeringstillstånd, hantering av arrenden och avtal, skrivelser och yttranden ingår också i arbetsuppgifterna.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är serviceinriktad och som trivs med att kommunicera och möta människor. Vi vill att du har god förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Du ska tycka om att samarbeta samt relaterar till andra människor på ett smidigt och lyhört sätt.
Du är noggrann i ditt arbete och mån om att leverera med hög kvalitet.
vi söker dig med en relevant högskoleutbildning. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med likande arbetsuppgifter och det är meriterande om du har kunskap om fastighetsrättsliga frågor.
Vi förutsätter att du har god datavana samt att du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.
ÖVRIGT
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.
Kontaktpersoner på detta företaget
enhetschef Håkan Jansson
0220-240 63
Teknisk chef Kjell Jacobsson
0220-24000