OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!
Arbetsplatsen är belagd i Helsingborg.
Arbetsuppgifter
Vår kund söker nu en assistent som kommer att stödja produktionsledningen med diverse administrativa uppgifter. Din arbetsdag kommer att innebära att du ansvarar för kalendern och därav bokar möten, resor och andra händelser. Du kommer också hantera diverse system hos kunden där du ansvarar för att se till att aktuell information finns tillgänglig. Du kommer att arbeta i Helsingborg men någon gång i månaden kommer du att resa till Älmhult.
Kvalifikationer
- Du har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll.
- Du har erfarenhet av att boka möten och resor samt arbete med tidrapporter.
- Du har kunskaper i Word, Outlook och Excel.
- Du uttrycker dig säkert på både svenska och engelska.
Personliga egenskaper
Som person är du mycket ordningsam och strukturerad. Du trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter och trivs med att leverera service. Du bör vara hjälpsam, flexibel och kommunikativ.
Lön
Fast lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, start omgående t.o.m. 2016-02-29, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format på engelska snarast, då intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm