Assistent till vår avdelning för inköpsplanering

Arbetsbeskrivning

Lidl är ett av de mest expansiva och framgångsrika företagen i Europa. Livsmedelshandeln är en bransch med ljus framtid. Inom ramen för vår framtida expansion erbjuder vi våra framgångsrika medarbetare många olika möjligheter. Vi förväntar oss mycket av våra medarbetare - engagemang, flexibilitet samt stresstålighet. Vi erbjuder en lön över genomsnittet, utmanande uppgifter i ett starkt expanderande handelsföretag och ett jobb där människan, både medarbetare och kund, står i fokus. Arbetet innebär: . Arbete med varuflödet till Lidls centrallager, vilket innebär beställning av samtliga sortimentsartiklar i rätt tid och till rätt mängd. . Daglig kontakt med våra leverantörer och speditörer i hela Europa. . Lösa eventuella problem som uppstår vid inleveranser samt fungera som en länk mellan centrallager, inköpsavdelning och butiker. Din profil . Du kan arbeta under eget ansvar. . Du har vana från Excel och Word. . Du har hög ambitionsnivå och hög arbetskapacitet. . Du har goda språkkunskaper i tyska. Vi erbjuder . Ett mycket självständigt arbete med eget ansvar. . Utomordentliga utvecklingsmöjligheter i ett av de mest expan- siva företagen inom europeisk handel. . Din arbetsplats blir i Halmstad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lidl Sverige KB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 februari 2006
  • Ansök senast: 6 mars 2006

Besöksadress

Anderstorpsvägen 22
Solna

Postadress

None
., .

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010