ASSISTENT TILL VD FÖR VARDAGLIGA ARBETSUPPGIFTER

Arbetsbeskrivning

JobBusters Aktiebolag

Företagspresentation
Vår kund är verksam inom friskvårdsbranschen och har stora tillväxtmål de närmaste åren. Samtidigt som tillväxt och expansion sker, ska deras goda kvalité och lönsamhet bestå.

Arbetsuppgifter
Nu söker vår kund en assistent till företagets VD som kan underlätta och assistera i hans vardag.
I tjänsten ingår arbetsuppgifter som ärenden i form av inköp av mat, hämta/lämna kemtvätt och besiktiga bilar. Du kommer även ansvara för passning av 3 barn i åldrarna 4-12 år. Vidare förekommer hämtning och lämning på dagis/skola samt till/från fritidsaktiviteter. I rollen som VD-assistent kommer du även att boka resor och utföra annat administrativt arbete. Det kan även förekomma arbetsuppgifter som vardagliga hushållssysslor såsom att städa, tvätta, laga mat och ta hand om hemmet. Du är beredd att ”hugga i där det behövs”!
Framöver kan arbetsuppgifter som värdinna vid företagets kursgård, samt andra uppgifter såsom hus och kökshjälp vid konferenser och events bli aktuella.
Ditt arbete kommer att utgå från VD:ns bostad i Lund. Det kommer även att ingå en del resor där inrikesresor är mest förekommande (mest dagsresor), men även utlandsresor som varar i ca 1-2 veckor.


Kvalifikationer
-Du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med barn.
-Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, då det är nödvändigt för arbetsuppgifterna.
-Du har B-körkort.
-Du har möjlighet att resa i arbetet, både inrikes och utrikes.
-Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vardagliga hushållssysslor.


Personliga egenskaper
Som person är du noggrann och strukturerad samtidigt som du är flexibel och framåt och har lätt för att ta människor. Dessutom är du är lekfull, prestigelös och har ett pedagogiskt arbetssätt. Du är initiativrik, har lätt för att lära och är inte rädd för nya utmaningar! Du trivs med att jobba i en organisation som förändras och utvecklas, där man arbetar mot utsatta mål.

Övrigt
Vår kund kan erbjuda ett arbete med mycket frihet, där du får möjlighet att ta stort eget ansvar. Du får möjlighet till stor variation i arbetsuppgifter samt chans att resa till olika platser i världen, och självklart står företaget för flyg, mat och boende vid resor.

Lön
Fast lön, enligt överenskommelse. Traktamente vid resor.

Tillträde och ansökan
Heltid, tillsvidare. Uppskattningsvis ca 20 h fast tid (måndag-fredag) och 20 h flexibel tid. Kvälls- och helgarbete kan förekomma. Du blir direktrekryterad av vår kund.

Omgående, eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan i Word-format med foto snarast, då intervjuer sker löpande.

Tipspeng
Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 13 augusti 2013

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024