OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker för uthyrning en Assistent/Administratör 1 plats.Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder över hela världen.I Sverige har Adecco över 40 kontor spridda från Luleå i norr till Malmö i söder. Adecco - Västerås söker nu en assistent/administratör för uthyrningsuppdrag till ett av våra större kundföretag.Som assistent/administratör kommer du serva projektledare med sammanställning av rapporter och protokoll.Arbetet innebär även telefonkontakter, boka konferenser samt utföra mindre uppföljningar.Då kundföretaget startar upp en ny verksamhet i Helsingborg innebär det att du kommer arbeta från Helsingborg 1 - 2 dagar i veckan.Vi söker dig som gärna har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har en god kommunikativ förmåga.Du har goda kunskaper i engelska och Office-paketet och har förmåga att arbeta självständigt.Då vi genomför intervjuer fortlöpande önskas din ansökan snarast möjligt.Tillsättning av tjänsten sker omgående.Välkommen med din ansökan via vår CV-databas www.adecco.se!