Assistent/Administratör sökes på deltid till Nybygget i Arlandastad!

Assistent/Administratör sökes på deltid till Nybygget i Arlandastad!

Arbetsbeskrivning

Nybygget är ett permanent visningshusområde med hus från Sveriges ledande hustillverkare. Det är en plats var du kan finna information och inspiration inför ditt framtida husbygge eller renovering. Vi ställer ut bland annat villor, fritidshus och attefallshus, men vi har även andra utställare som visar upp andra relevanta produkter och tjänster. Området ligger intill E4:an i Arlandastad.
Nybygget ägs och drivs av Arlandastad Group, ett privatägt bolag som arbetar med att skapa konceptuella plattformar för att utveckla Sveriges första flygplatsstad, Explore Arlandastad.

Nu söker de en assistent/administratör! Är du en person som brinner för administration lika mycket som service? Är du strukturerad i ditt arbetssätt samtidigt som du kan vara väldigt flexibel och anpassningsbar? Då bör du söka tjänsten som assistent/administratör till Nybygget i Arlandastad!
Skicka in din ansökan redan idag, urvalet sker löpande.

DINA ARBETSUPPGIFTER
Som assistent/administratör på Nybygget kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter men även kontakt med bland annat leverantörer, städbolag samt tillsättning av personal.
Nedan listas exempel på arbetsuppgifter som tjänsten innehåller:
•Schemaläggning och annan administration
•Nyckelhantering
•Skapa och utveckla processer samt rutiner
•Kontakt med kunder, anställda och leverantörer
•Inköp av produkter, löpande drift och underhåll
•Allt i allo
•Hjälp med viss marknadsföring

DIN PROFIL
För att lyckas i rollen som assistent/administratör skall du ha stort intresse för att arbeta med människor samt inom service. Du bör även vara en ordningsam och strukturerad person som är positiv med en stor flexibilitet i ditt arbetssätt och en som alltid ställer upp när det behövs.

Skallkrav:
•B-körkort och tillgång till egen bil
•Flytande i svenska
•Grundläggande kunskaper inom Microsoft 365
•Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom administration eller service

Det är meriterande om du:
•Behärskar engelska i tal och skrift
•Har tidigare erfarenhet som assistent
•Har arbetat med marknadsföring
•Har erfarenhet inom SharePoint
•Bor i norra Stockholm/Uppsala

OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kund.

VILLKOR
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Stockholm, Arlandastad
Arbetstider: 15/h i veckan fördelat på 3 vardagar (Något helgpass kan förekomma)
Omfattning: Timanställning

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2022
  • Ansök senast: 11 juli 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Erfaren administratör/receptionist till mottag vuxen

Erfaren administratör/receptionist till mottag vuxen

22 oktober 2024

Administratör

22 oktober 2024