OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden dig som vill arbeta som Assistent/Backoffice Om kunden: Vår kund är ett konsult ? och utbildningsföretag som hjälper människor i företag och offentlig verksamhet att skapa bättre resultat. Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetet som assistent hos vår kund innebär att vara avdelningens Backoffice. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande. Arbetsuppgifterna innebär bl.a. hantera inkommande post, registrera betalningar samt sköta dokumentation av handlingar. Största delen av dina arbetsuppgifter sker i Excel. Skallkrav: Gymnasieutbildning och grundläggande kunskaper i Excel. Meriterande: Tidigare erfarenheter av Backoffice. Övrigt: Du kommer att få möjlighet att i hög grad utveckla tjänsten själv och komma med kreativa förslag. Goda utvecklingsmöjligheter finns. Personliga egenskaper: Som person tror vi att du är noggrann, ansvarstagande och fungerar bra i grupp. Du är engagerad och lösningsfokuserad i dina arbetsuppgifter och har en genomgående positiv inställning till arbete och kollegor. Du är driven och har lätt för att snabbt se vad som behöver göras och din ambition är att alltid göra ditt bästa, oavsett förutsättningar. Arbetstider och anställningsform: Heltid Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Malmö Tillträde: Omgående Goda utvecklingsmöjligheter finns. Ansökan senast: 2010-11-06 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Therese Persson, personalansvarig.