Assistent/coordinator

Arbetsbeskrivning

adX Group AB är ett expansivt företag inom digital marknadsföring och försäljning.Ledande företag inom olika branscher i Sverige och Europa har valt adX som sam-arbetspartner för att driva deras marknadsföring och försäljning på Internet.Vårt team består av säljare, rådgivare, mediaplanerare, marknadsförare och systemutvecklare.adX huvudkontor ligger centralt i Uppsala.Läs mer på www.adXpand.com Vi behöver snarast en förstärkning till vårt huvudkontor i Uppsala, av en erfaren assistent/coordinator på heltid.Även deltid kan diskuteras.Anställningen är en tillsvidare och inleds med provanställning.Du arbetar tillsammans med ytterligare en assistent/coordinator.Arbetet innebär att tillsammans med din kollega vara spindeln i nätet för fyra säljare.Ni sköter den administrativa processen kring mediaplanering.Du är med från uppstartsmöte med kund tillsammans med säljaren och bistår sedan säljarna med att tex sammanställa avtal och fullmakter samt inhämta statistik och korrekturläsa. Dina kvalifikationer - Du har arbetat med administrativa arbetsuppgifter i minst 10 år.- Du vill ha struktur samt ordning och reda när du arbetar.- Du kan arbeta självständigt och är drivande - Goda kunskaper i office paketet - Fått livserfarenhet och har mycket humor!- Gärna arbetat på en mediabyrå eller liknande - Du kan inte läsa en text utan att hitta stavfel...Urval och intervjuer för anställning kommer att ske löpande, vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt dock senast 10 november.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADX GROUP AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 oktober 2007
  • Ansök senast: 10 november 2007

Liknande jobb


22 november 2024