OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistenter och administratörer Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.Vi har 6600 kontor i 70 länder över hela världen och en total omsättning på 170 miljarder SEK.I Sverige har vi 5000 anställda och är rikstäckande med ca 60 kontor.Vi arbetar som en komplett HR-partner med globala och lokala kunder inom områdena: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Captial Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag som kan erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar och våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Du får en anställning hos Adecco och blir uthyrd till våra kunder. Som assistent kommer du bland annat att arbeta med följande: . Assistera med researrangemang och Visaapplikationer . Arrangera möte och konferenser . Ansvara för administration och skapa nya processer för att förbättra administrationen .Upprätthålla och assistera i hantering av distributionslistor .Hantera fakturor i faktureringssystem .Assistera i administration gällande konsulter Kompetens . God kunskap i engelska , både verbalt och i skrift . Erfarenhet av MS Office . Strukturerad och god förmåga att prioritera . Förmåga att se ditt eget arbete i större perspektiv .Initiativtagande, flexibel och serviceinriktad . Erfarenhet av liknande arbete .Erfarenhet av att ha arbetet i SAP är meriterande För att arbeta som konsult på Adecco bör du vara positiv, flexibel, ansvarstagande och intresserad av att arbeta med flera olika företag.