OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark har drygt 160 kunder varav de flesta bor i Stockholms området. Just nu söker vi dig som vill jobba extra hos våra kunder. Du bör vara minst 25 år med erfarenhet som personlig assistent eller liknande. Är du dessutom flexibel och kan arbeta med kort varsel är det ett stort plus. Arbetstiden kan omfatta heltid, deltid och timvikariat, både vardag och helg. Det är viktigt att du talar och förstår svenska bra eftersom många av våra kunder behöver hjälp med kommunikationen. Vi värderar personlig lämplighet och att du har ett genuint människointresse. Ange i din ansökan om du vill arbeta dagtid, kvällstid eller natt och hur mycket du vill arbeta. Berätta också om dina tidigare arbetslivserfarenheter samt lite om dig som person. Vid denna rekrytering kommer vi särskilt att beakta de ansökningar, som motsvarar profilen i annonsen. Vi har ingen ytterligare information att ge per telefon utan tar endast emot skriftliga ansökningar per mail. Glöm ej att ange referens" HS 0807"
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74