Assistent/Koordinator

Assistent/Koordinator

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Jobba med Sveriges mest bokade humörtränare, föreläsare och inspiratör. Han har sina egna föreläsningsturnéer som dragit fulla hus landet runt från Ystad till Kiruna, har släppt succéböcker och har över 500 000 följare i sociala medier. Arbetet utförs i ett öppet kontorslandskap i centrala Borås. Du börjar som anställd hos oss på Montico och efter det finns stora möjligheter till en fortsatt anställning direkt hos vår kund.

Arbetsbeskrivning
I rollen som assistent/koordinator kommer du stötta upp i den dagliga verksamheten med varierande uppgifter. Rollen innebär att du jobbar med små och stora projekt och löpande arbetsuppgifter. Du kommer vara delaktig i planering, bokningar och delvis ha ansvar för sociala medier (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok).

Exempel på arbetsuppgifter:
• Boka lokaler på turnéorter
• Analys för framtida turné
• Kontakt med företagsföreningar/mediekanaler på olika orter
• Skapa och se affärsmöjligheter
• Skapa och uppdatera en innehållsplanering för sociala medier
• Utveckla strategier för att öka engagemanget i alla kanaler
• Kommunicera med följare genom att svara på frågor och ge service
• Supporta vid biljettbokning


Vi söker dig som
Egenskaper som är viktiga i denna roll är social, kommunikativ, kreativ och nyfiken. Vi ser gärna att du är ansvarstagande och har förmåga att ta initiativ. För att trivas i denna roll bör man ha en vilja att växa, bidra till verksamhetens utveckling och tänka nytt. Du behöver ha en förståelse för verksamheten och ha förmåga att ha ett helhetsperspektiv samt ha ett metodiskt och strukturerat arbetssätt med fokus på detaljer.

• Du är kommunikativ, behärskar både svenska och engelska, har ett stort sinne för service.
• Du är nyfiken och initiativtagande med hög noggrannhet och analytisk förmåga.
• Du är tekniskt intresserad och är väl insatt i sociala medier.
• Du gillar att arbeta självständigt, strukturerat och håller uppsatta tidsramar.
• Du är lösningsorienterad och är inte rädd för att arbeta med nya metoder för att nå uppsatta mål.

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående. Vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är idag cirka 500 anställda och har kontor på över 20 orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft.
Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 2 oktober 2022

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024