OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet är ett av Sveriges snabbast växande företag inom studentbemanning och rekrytering. Komet erbjuder konkurrenskraftig, flexibel arbetskraft som ständigt vill utvecklas på en föränderlig arbetsmarknad. Vi hittar rätt kompetens på kort tid samt bygger framtidens nätverk av talanger. Komet startade hösten 2005 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Nu söker vi för kunds räkning en assistent/receptionist. Vår kund är en av Sveriges största oberoende leverantörer av interaktiva digitala lösningar. Sedan 1999 hjälper de ledande företag och organisationer att utnyttja de digitala kanalerna som kraftfulla marknads- och affärsverktyg. Företaget är i en expansiv fas och sitter i fräscha lokaler på Östermalm. I ditt arbete som assistent kommer du att, förutom dagliga sysslor som att svara i telefon och ta emot besökare, fungera som en allt-i-allo. Du kommer att få sköta bokningar av resor till medarbetare och kundluncher, söka efter information till olika projekt, hjälpa till att installera nya medarbetare, vara ansvarig för service av kontorsutrsutning m.m. Denna anställning är till en början deltid, som för rätt person kommer att övergå i en heltidsanställning hos kund. Är du den vi söker? Du som söker detta jobb bör vara serviceinriktad, ansvarsfull, strukturerad och stresstålig. Som person tycker du om att få saker gjorda. Du förstår vad det innebär att ha ett fritt arbete under ansvar. Flexibilitet och ödmjukhet är också egenskaper som vi värdesätter. Du som söker har minst tre års arbetslivserfarenhet. Start: omgående Omfattning: deltid till en början, men kommer att övergå till heltid Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund).