Assistent/socialsekreterare

Arbetsbeskrivning

Huvudsakliga arbetsuppgifter: Receptionsarbete med administrativa uppgifter, som personalrapportering, post- och fakturahantering samt administrativ hjälp till socialsekreterarna.Det är en stor fördel om du har erfarenhet och utbildning inom socialt arbete och även kan handlägga och utreda enklare försörjningsstödsärenden enligt socialtjänstlagen.Kvalifikationer: Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och minst vara gymnasieutbildad.Högskoleutbildning med kunskap i Socialtjänstlagen är meriterande men inte ett krav.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Du skall vara serviceinriktad mot allmänheten, ha lätt för att samarbeta med medarbetare och kunna arbeta självständigt.Lön: ange löneanspråk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rektor Thomas Edlund
0523-66 46 61
Nås via kommunens växel
0523-66 40 00
Miljö- och byggchef Bo Hallgren

Räddningschef Peter Bergman

Nås genom kommunens växel
0523-66 40 00
Rektor Björn Nilsson
0523-66 42 26
Rektor Lena Hallgren
0523-66 42 01 070-331 06 52
Vik. enhetschef Birgitta Cederberg
0523-66 43 26 076-764 07 20
Arbetsterapeut Pia Olsson
0523-66 43 39
Rektor Jeanette Janson
0523-66 47 14

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sotenäs kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 april 2009
  • Ansök senast: 10 maj 2009

Postadress

Kansliavdelningen
KUNGSHAMN, 45680

Liknande jobb


Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024

Administratör 100% - Tentamensservice SÄVA 8 månader

19 november 2024

19 november 2024