OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skillnaden startar med oss.
Våra medarbetare är Västra Götalandsregionens blodomlopp och skapar förutsättningarna för att vård och samhälle fungerar. Du får som assistent på Kundtjänsten möjlighet att bidra med god service i en bred roll.
Arbetsbeskrivning
Du arbetar i ett team som ger service åt våra kunder från hela Västra Götalandsregionen, men även internt för arbetsplatsen. Du är Hjälpmedelscentralens ansikte utåt och kommer att arbeta med telefonsupport. Arbetsuppgifterna är:
- Telefonsupport
- Administrativa uppgifter inom verksamheten
För att ge god service i rollen som assistent i kundtjänsten behöver du:
- Vara serviceinriktad och ha ett gott kundbemötande
- Tycka om att ha kundkontakter då arbetet till största delen består av telefonsupport
- Vara noggrann och kunna organisera arbete på ett strukturerat sätt
- Ha lätt för att samarbeta med andra och ta ett stort eget ansvar
- Vara flexibel och ha lätt för att hantera flera arbetsuppgifter och system samtidigt
- Kommunicera väl på svenska i tal och skrift samt på engelska i ta
Du har gymnasieutbildning, med inriktning logistik, administration eller service. Du har mycket goda kunskaper i Office programmen och erfarenhet av att arbeta i olika IT-system samt har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med telefonsupport och kundkontakter.
Vi ser fram emot din ansökan!
Regionservice vision är att bli Sveriges ledande servicepartner inom vården! Vi levererar med glädje kvalitativa servicetjänster till Västra Götalandsregionen. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi vår serviceleverans och blir lite bättre varje dag.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt.
Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion
Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pethra Zollfrank, teamchef
010-441 40 61
Peter König, koordinator underhåll
010-441 40 64
Lena Floberg, koordinator konsultation
010-441 40 87
Sara Palm
0700-85 26 34
Lina Loberg
0700-82 53 30
Thomas Asplund
0700-81 66 44
Pethra Zollfrank, teamchef (semester v 44)
0702-36 40 77
Jonas Andersson, teamchef
0700-82 23 69
Ulrica Ahlqvist, Teamchef
0700-82 52 75
Teamchef: Jari Hedelin
0700-20 75 77