OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig med ordning och reda som vill arbeta i en noggrann och viktig roll!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Assisterande Administratör kommer du arbeta nära företagets Servicekoordinator. Här kommer du avlasta med post- och pakethantering, lagerhantering, kontorsmaterial men främst med fakturering och uppstart av serviceärende. Rollen som Assisterande Administratör är varierande och utifrån ditt driv och engagemang kan det även öppna upp sig för fler arbetsuppgifter.
Du kommer arbeta på företagets kontor i Helsingborg. Tjänsten är ca 2 dagar i veckan i 3 månader framåt. Möjlighet till förlängning finns.
Tjänsten innefattar bland annat:
• Fakturering
• Uppstart av serviceärenden
I mån av tid
• Post- och pakethantering
• Lagerhantering
• Telefon (felanmälan)
• Kontorsmaterial
Om företaget
Vår kund är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner. Företaget levererar lösningar för nya och existerande fastigheter. De fokuserar på lösningar inom ventilation, byggautomation, kyla och VS.
Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
Vi söker dig som är noggrann och analytisk i ditt arbete. För att lyckas i rollen gäller det att ha ett sunt förnuft och vara strukturerad och ordningsam.
Krav:
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort
Meriterande:
• Erfarenhet administration
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Omfattning: Visstidsanställning ca 3 veckor med start omgående
Placeringsort: Malmö
Arbetstider: Heltid enligt schema
Lön: 108 kr/h
Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996