Assisterande Bolånehandläggare/Business & Partner Support

Assisterande Bolånehandläggare/Business & Partner Support

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Nordax! Vi är som en bank. Lika trygga och pålitliga, men mer framåtlutade och snabbfotade med en företagskultur som präglas av samarbete och ett stort hjärta för uppgiften! Vid vårt kontor i Vasastan bygger vi gemensamt framtidens bank - för det nya vanliga sättet att leva!

Som Business & Partner Support har du en viktig roll för Nordax bolåneavdelning där du skapar förutsättningar för fler bolåneaffärer.



Om rollen:
Detta är en roll under uppbyggnad och därmed finns utrymme att vara med och bidra till rollens vidare utformning. Här söker vi dig som vill arbeta med att 👇🏼:

- Stötta vår bolåneavdelning inom den svenska och norska marknaden med första samtalet med kund
- Ringa ut till kunder som gjort en bolåneansökan
- Hantera ärenden i våra partnerportaler
- Hantera mailinkorg, besvara och/eller guida vidare samt en del relaterad administration
- Kontakta kunder/leads som kommer från våra interna avdelningar


För att trivas i rollen tror vi att du, liksom vi, har ett stort intresse av att lära känna människor och att identifiera deras behov.

Din profil:
Vi behöver dig, starkt lysande stjärna som ser en framtid inom bank och finans och som vill lära sig mer om bolåneprocessen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper som bör andas en stor portion målfokus, noggrannhet och kommunikation, och som får energi av att gå all in för kunden! Precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö.

För att lyckas i rollen ser vi vidare att du:

- Är flytande i svenska i tal och skrift
- Har en förståelse för norska språket
- Har tidigare erfarenhet av kundbemötande
- Är en "Doer" ut i fingerspetsarna


Med på vår resa vill vi ha dig som vill, kan och vågar bära Nordax matchtröja med stolthet för vår fina kultur samt den utveckling vi ser framför oss. Känner du dessutom igen dig i våra värderingar: Helhjärtade, ansvarstagande och utmanare - då kan du mycket väl vara den vi söker!

Praktisk information:

- Start: Snarast!
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning).
- Fast lön 💰
- Arbetstider: Varierar mellan 08:30 -17:00 (juni-aug till kl.16)
- Rapporterar gör du till: Cassandra Wik Mannerheim, Team Manager


Vårt erbjudande:

- En platt organisation med snabba beslutsvägar
- Frihet under ansvar
- Frukost varje tisdag
- Roliga aktiviteter
- Feedbackkultur, coachande ledarskap och en företagskultur där vi bryr oss om varandra!


Vad händer nu?
Skicka in ditt CV och kontaktuppgifter direkt genom att klicka på "Ansökan".

Uppfyller du grundkraven går du automatiskt vidare till en kort testdel. För att få mer information om din profil jobbar vi med tester tidigt i processen. Vi använder oss av Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera de kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

Testerna tar ungefär 30-40 minuter att slutföra och du får en komplett återkopplingsrapport sänd till dig, vilket är jätteintressant att ta del av för egen del!

Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta mig Rebecca Khan, Talent Acquisition Specialist, rebecca.khan@nordax.se

Vi vill även informera om att vi i samtliga rekryteringsprocesser gör en referenskontroll, tar UC samt begär utdrag ur belastningsregistret.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordax
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 3 december 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024