Assisterande inköpare till marknadsledande handelsföretag

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person som gärna tar eget initiativ? Ser du dig själv som behjälplig och avlastande för andra? Är du som person analytisk och gillar struktur?

Då är denna tjänst för dig!


Dina arbetsuppgifter
Vi söker en assisterande inköpare som hjälper till på inköpsavdelningen hos vår kund. I rollen som assisterande inköpare kommer du arbeta med bland annat inköpslistor och analysering av data i programmen JIVS och Excel. Dina primära uppgifter som assisterande inköpare innefattar bland annat:

• Assistera inköparna
• Hantera grunddata
• Analysera och revidera inköpslistor


Om företaget
Vår kund är marknadsledande handelsföretag. De erbjuder sina kunder en helhetslösning inom området och är verksamma i 24 länder. Hos vår kund får du goda utvecklingsmöjligheter i en härlig miljö med trevliga kollegor.

Din profil
Då du i rollen som assisterande inköpare kommer avlasta andra inköpare ser vi att du har ett stort eget driv och tar eget initiativ. Då du kommer arbeta mycket med inköpslistor ser vi att du som person ser stor vikt utav att vara analytisk och att ha struktur. Vi tror att du är en självgående person som lär sig snabbt.

Krav:

• Mycket goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i officepaketet
• Svenska i tal/skrift
• Engelska i tal/skrift
• YH-utbildning inom kontor, admin eller praktisk erfarenhet

Meriterande:

• Erfarenheter av programmet JIVS


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: Omgående
Placeringsort: Värnamo
Arbetstider: 8-17
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 1 februari 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024