OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ, nyfiken och
strukturerad person? Vill du arbeta med dokument- och
informationshanteringsprocesser? Sök tjänsten redan idag!
ARBETSUPPGIFTER
Portal och informationshantering inom
bygg och fastighet är vår kunds specialisttjänst där de har möjlighet att utveckla
och rädda vår framtida värld genom att se till att det IT-stöd som de levererar
till sina kunder skapar en grund för hållbar och effektiv dokument- och
informationshantering. Tjänsten som assisterande portalansvarig handlar om att
hjälpa kunderna (som verkar inom bygg- och fastighetsbranschen) med att
utveckla sin verksamhet genom rådgivning och expertstöd avseende deras
dokument- och informationshanteringsprocesser. Med stöd av en etablerad
webbtjänst sätter du grunden för verksamhetens strukturer och rutiner så att
både projekt och förvaltning får effektiva dokument- och informationsflöden.
I rollen får du stort ansvar att
forma din arbetsdag. Viktigt är att du känner dig bekväm med att ha daglig
kontakt med kunder och kollegor samt att du hela tiden är nyfiken och är
hungrig efter att lära dig mer inom området. Initialt kommer du att få en god
upplärning genom att avlasta dina kollegor, för att på sikt bli alltmer
självgående.
OM VÅR KUND
Vår kund är ett internationellt
konsultföretag som planerar och utformar framtidens samhällen och städer.
Företagets kompetens är bred och erbjuder tjänster inom bland annat arkitektur,
byggkonstruktion, infrastruktur och IT. De har flera tusen anställda i ett
flertal länder och är utsedda till en av de högst rankade drömarbetsgivarna för
nyutexaminerade ingenjörer i teknikkonsultbranschen. Företaget ligger i
centrala Göteborg med goda kollektivtrafikförbindelser. Gruppen du kommer
tillhöra består av 6 härliga medarbetare.
Mer information om vårt kundföretag
ges vid intervjutillfälle.
DIN PROFIL
I den här rollen lägger vi stor vikt
vid din personlighet och ditt intresse för området. Vi önskar att du är en
strukturerad, kommunikativ och nyfiken person och drivs av att ge ett bra
kundbemötande för att skapa långsiktiga kundrelationer. Du tar egna initiativ
och vågar ställa frågor för att komma in i rollen.
Skallkrav
•Ingenjörsutbildning inom bygg
eller projektledning
•Svenska och engelska i tal och
skrift
Meriterande
•Erfarenhet av en liknande roll
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg.
Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig
avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig
som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig
har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att
säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi
vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor
att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt
talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara
anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt
hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Heltid, 100 %
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996