OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assisterande tjänsteansvarig till myndighet
Har du erfarenhet av ledning och styrning av större grupper erfarenhet av arbete i tekniskt komplexa IT miljöer och är på jakt efter ett nytt jobb? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Human Capital en tjänsteansvarig till vår kunds verksamhet i Sundbyberg. Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Human Capital!
Om jobbet som tjänsteansvarig
Rollen som tjänsteansvarig är både rolig och stundtals utmanande. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att
Tjänsteutveckling, underhåll och livscykelhantering
Mätning, uppföljning och proaktivt förbättringsarbete
Tjänstedokumentation, beställningsbarhet och informationsspridning
Samverkar med övriga Gits tjänsteområdesteam och intressenter avseende tjänstens utveckling och kvalité
Administration, prognos och budget
Inköp och avtalshantering
Ledning, planering, resurshantering och kompetens
Är du rätt för rollen som tjänsteansvarig?
Vi på Human Capital söker dig som har
8 års erfarenhet av ledning och styrning av större grupper, 8 års erfarenhet av arbete i tekniskt komplexa IT miljöer och 5 års erfarenhet av arbete i myndighet eller likvärdig organisation som omfattar minst 5 000 anställda. Därutöver har du erfarenhet av 2 års erfarenhet och kunskap av att leda Agila team och 5 års erfarenhet av ekonomi/budgetarbete i en IT organisation.
För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har en professionell framtoning och att du tar ansvar för ditt arbete. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet.
Om vår kund
Förvaltningsmyndighet söker en Assisterande Tjänsteansvarig till IT-Service. I rollen bistår du tjänsteansvarig i styrning och utveckling av tjänsteområdet.
Intresserad?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Anne Tunhammar via e-post: anne.tunhammar@humancapital.se.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Human Capital
Human Capital är specialister på rekrytering och interimslösningar av juridik- och ekonomitjänster sedan 2006. Det innebär att vi både har lång erfarenhet och ett brett nätverk med över 9500 intervjuade kandidater och 2500 tillsatta positioner, både för anställning och interimslösningar. Vi arbetar mot 50% av OMX30, men vi arbetar även mot mindre onoterade bolag. Det är mycket som ska stämma för att genomföra en lyckad rekrytering. Vi tror på att matcha rätt kompetens med rätt typ av tjänst hos rätt organisation. Tack vare vår erfarenhet och vårt breda nätverk har vi blivit specialister på just detta, att på ett snabbt och tryggt sätt få rätt person till rätt plats.