Assisterande Tjänsteansvarig IT med erfarenhet av arbete i tekniskt komp...

Assisterande Tjänsteansvarig IT med erfarenhet av arbete i tekniskt komp...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu en Assisterande Tjänsteansvarig till IT-Service. I rollen bistår du tjänsteansvarig i styrning och utveckling av tjänsteområdet.

Arbetsuppgifter:

- Tjänsteutveckling, underhåll och livscykelhantering
- Mätning, uppföljning och proaktivt förbättringsarbete
- Tjänstedokumentation, beställningsbarhet och informationsspridning
- Samverkar med övriga Gits tjänsteområdesteam och intressenter avseende tjänstens utveckling och kvalité
- Administration, prognos och budget
- Inköp och avtalshantering
- Ledning, planering, resurshantering och kompetens


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- 8 års erfarenhet av ledning och styrning av större grupper
- 8 års erfarenhet av arbete i tekniskt komplexa IT miljöer
- 5 års erfarenhet av arbete i myndighet eller likvärdig organisation som omfattar minst 5 000 anställda
- 2 års erfarenhet och kunskap av att leda Agila team
- 5 års erfarenhet av ekonomi/budgetarbete i en IT organisation


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 27 oktober 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


9 november 2024

Project Manager till Sollentuna

Project Manager till Sollentuna

8 november 2024

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

8 november 2024