OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en tillväxtresa inom studievärlden och göra inverkan på riktigt? Läs mer om denna roll och ansök!
Om Grit Academy
Grit Academy är ett utvecklingsföretag med fokus på kunskap och beteende för att främja mer kompetens och driv på arbetsmarknaden. Om du vill hamna i en kontext där du kan vara med och skapa och påverka en verksamhet utöver det vanliga, då är detta något för dig!
Om rollen
Som vår assisterande Bid manager/anbudsansvarig kommer du att arbeta med offentlig upphandling inom utbildning och kompetensutveckling.
Denna tjänst passar utmärkt för dig som studerar juridik/ekonomi med intresse för offfentlig upphandling (LOU) och har ett genuint intresse att göra affärer.
Rollen är en viktig del i kärnteamet på skolan och du kommer att arbeta nära vår VD.
Ansvarsområden i urval:
· Ta fram underlag och skriva offentliga upphandlingar inom utbildning och kompetensutveckling.
· Ansvar för uppföljning och kvalitetskontroll
· Researcharbete och skriva ansökningar
Kandidatprofil och kvalifikationer
Vi söker en blivande bid manager/anbudsansvarig som är en ”doer”. Som person är du proaktiv, strukturerad och engagerad. Du är också en lagspelare och är bra på att arbeta med nätverk. Du behöver ha ett starkt självdriv och intresse för att kontinuerligt utveckla och förbättra vårt kvalitetsarbete och expansion. Att du har både ett analytiskt sinne och en stark kommunikativ förmåga såväl muntlig som skriftligt är avgörande för rollen.
Du har:
· Erfarenhet, arbete eller studier, av offentlig upphandling
· Erfarenhet av researcharbete och att självständigt söka information och underlag för rapporter och texter.
· Vana att producera texter mot myndigheter.
· Mycket god datorvana.
· Mycket goda svenskkunskaper, både skriftligt och muntligt
Sysselsättningsgraden kan anpassas. Goda möjligheter till heltidsanställning.
Vi beaktar och svarar endast på seriösa ansökningar.