Atea Sverige söker en administratör med ekonomisk inriktning

Atea Sverige söker en administratör med ekonomisk inriktning

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en självgående och serviceinriktad person som är nyfiken på administration och ekonomiadministration? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett stort eget ansvar? Då är jobbet somr administratör med ekonomisk inriktning hos Atea Sverige något för dig! Du kommer att tillhöra en trevlig avdelning med sociala och drivna medarbetare som gillar att ha kul tillsammans både under och efter arbetstid. Initialt erbjuds du en anställning hos Inpeople och på sikt kan möjlighet till direkt anställning hos kunden finnas. Uppdraget startar omgående och löper långsiktigt. Skicka in din ansökan idag och ta chansen att få arbeta på ett välkänt, stort och expansivt företag!





Din profil
Det här jobbet passar dig som uppskattar en arbetsplats i ständig förändring mot det bättre, där ingen dag är den andra lik. Vi söker efter ytterligare en organiserad, engagerad och kommunikativ kollega. Vi ser gärna att du har något års erfarenhet av att arbeta med administration samt god systemvana. Du arbetar strukturerat och med stort mått av eget ansvar. Du ser vad som behöver göras och tar tag i det som behövs för att komma framåt. Som anställd på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!


Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.


Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 december 2020
  • Ansök senast: 25 januari 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024