Attends söker nu en Supply Planner!

Attends söker nu en Supply Planner!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Du har en spännande roll där du tillsammans med de andra i vårt starka Supply Planning team ansvarar för en hög servicegrad med högt anläggningsutnyttjande och låg kapitalbindning i en global miljö. Du kommer att ansvara för att:
· Planera råmaterial från leverantör till produktion
· Planera handelsprodukter från leverantör till lager
· Följa upp försäljning och prognoser
· Planera och optimera körcykler och sekvensering i produktion
En naturlig del i din roll är att ha daglig kontakt med produktion, lager, Quality, R&D och Customer Service, leverantörer samt att delta i utvecklingsprojekt. Supply Planning är ett viktigt nav i vår verksamet i Aneby och som erbjuder stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter.
Vem är du?
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom planering/logistik eller liknande. Det är viktigt att du är ansvarstagande, flexibel, har stor drivkraft och god social förmåga då du kommer få den naturliga rollen som spindeln i nätet. Vi ser vidare att du har goda kunskaper i Excel och god analytisk förmåga. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning för att kunna hantera interna och externa kontakter.
Attends är under ständig utveckling och för rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas vidare i en internationell miljö.
Om oss
Attends är en ledande tillverkare av absorberande inkontinenshjälpmedel och vi levererar produkter till kunder över hela världen. Under 40 år har Attends tillverkat inkontinensprodukter i småländska Aneby. Där finns även vårt center för utveckling, produktion och distribution. Produkterna är utvecklade med hjälp av den senaste teknologin och de skapar trygghet och frihet i vardagen för personer som är i behov av våra produkter. På så sätt värnar vi om hälsa, värdighet och komfort, vilket vi känner oss stolta över.
Attends har under de senaste åren haft en mycket positiv utveckling och 2021 har vi fått en ny ägare, American Industrial Partners. Viktiga faktorer för den fortsatta utvecklingen av företaget är en tillverkningsanläggning i världsklass, effektiv kundservice och logistiksupport, samt fortsatt utveckling av absorptionsteknolgi för att ständigt kunna erbjuda konsumenter och vårdgivare produkter av högsta kvalitet. Produktionsanläggningar finns i både Europa och Nord-Amerika. Globalt är vi cirka 2000 medabetare varav 300 arbetar i Aneby.
Nästa steg
Är du nyfiken på att veta mer? Kontakta gärna Product Supply Manager Johan Törnqvist, 0380-47722.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, där 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde är omgående och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Attends Healthcare AB ANEBY
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2021
  • Ansök senast: 14 januari 2022

Besöksadress

Järnvägsgatan 4
None

Postadress

Box 173
ANEBY, 57824

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024