Attends söker nu en Supply Planner!

Attends söker nu en Supply Planner!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Du har en spännande roll där du tillsammans med de andra i vårt starka Supply Planning-team ansvarar för en hög servicegrad med högt anläggningsutnyttjande och låg kapitalbindning i en global miljö. Avdelningen ansvarar idag för uppgifter såsom:
· Operativt inköp - Planera råmaterial och färdigvaror från leverantör till produktion/lager
· Produktionsplanering - Planera och optimera körcykler och sekvensering i produktion
· Projektdeltagande vid förändringsarbete
En naturlig del av din roll är att samarbeta med vår produktionsorganisation och våra leverantörer av råmaterial och produkter. Utöver detta jobbar du även i tät kontakt med lager, Quality, R&D, Customer Service samt deltar i utvecklingsprojekt. Supply Planning är ett viktigt nav i vår verksamhet i Aneby som erbjuder stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter.
Vem är du?
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom planering/logistik eller liknande erfarenhet. Det är viktigt att du är ansvarstagande, flexibel, noggrann, har stor drivkraft och god social förmåga då du kommer få den naturliga rollen som spindeln i nätet. Vi ser att du har goda kunskaper i Excel och hög analytisk förmåga. Tidigare erfarenhet av affärssystem är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning för att kunna hantera interna och externa kontakter.
Attends är under ständig utveckling och för rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas vidare i en internationell miljö.
Om oss
Attends är en ledande tillverkare av absorberande inkontinenshjälpmedel och vi levererar produkter till kunder över hela världen. I över 40 år har Attends tillverkat inkontinensprodukter i småländska Aneby. Där finns även vårt center för utveckling, produktion och distribution. Produkterna är utvecklade med hjälp av den senaste teknologin och de skapar trygghet och frihet i vardagen för personer som är i behov av våra produkter. På så sätt värnar vi om hälsa, värdighet och komfort, vilket vi känner oss stolta över.
Attends har under de senaste åren haft en mycket positiv utveckling. Viktiga faktorer för den fortsatta utvecklingen av företaget är en tillverkningsanläggning i världsklass, effektiv kundservice och logistiksupport, samt fortsatt utveckling av absorptionsteknolgi för att ständigt kunna erbjuda konsumenter och vårdgivare produkter av högsta kvalitet. Produktionsanläggningar finns i både Europa och Nord-Amerika. Globalt är vi cirka 2000 medabetare varav 350 arbetar i Aneby.
Nästa steg
Är du nyfiken på att veta mer? Kontakta gärna Senior Manager Product Supply Ragna Wivast, 0380-47642. Tjänsten är en visstidsanställning då vi är i en utvecklingsfas, med möjlighet till tillsvidareanställning för rätt person. Tillträde är omgående och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Varmt välkommen med din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Attends Healthcare AB ANEBY
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2024
  • Ansök senast: 31 december 2024

Besöksadress

Järnvägsgatan 4
None

Postadress

Box 173
ANEBY, 57824

Liknande jobb


1 oktober 2024