AVANZA SÖKER KUNDANSVARIGA TILL NYTT TEAM

Arbetsbeskrivning

OM AVANZA Avanza - Spararnas bank växer snabbt och nu söker vi nya ambitiösa, duktiga medarbetare som vill vara med att föra Avanza framåt.Läs mer om Avanza på www.avanza.se.Välkommen!TJÄNSTEN Avanza fokuserar alltmer på aktiv merförsäljning.Därför skapar vi en ny grupp bestående av ett antal kundansvariga.I arbetet som kundansvarig kommer du ha löpande telefonkontakt med både befintliga och potentiella kunder.Syftet är att ge information och sälja in de produkter och tjänster som företaget erbjuder.Kundansvariga ska följa kunderna från öppnande av konto och framåt.Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar i en högpresterande miljö med lokaler i Stockholm City.Som kundansvarig tillhör du en ny försäljningsavdelning vilket innebär att du dessutom får möjlighet att vara med från start och påverka verksamhetens uppbyggnad.Du kommer löpande få utbildningar i företagets produkter, tjänster och säljteknik.SOM PERSON ÄR DU Vi söker dig som värdesätter att jobba i ett högpresterande team.Du ska ha en driven och säljande personlighet och en stark vilja att utvecklas i ditt arbete.Dessutom ska du ha en hög arbetsmoral och värdesätta en glad stämning bland medarbetarna!FÖR ATT DU SKA PASSA I ROLLEN Du bör ha ekonomisk utbildning.Har du tidigare erfarenhet från telemarketing är det meriterande.Dessutom ska du självklart ha ett stort intresse för finansmarknaden!Övrigt Märk ansökan med "Kundansvarig".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanza
  • 4 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 29 augusti 2007
  • Ansök senast: 28 september 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010