Avanzera söker en ekonom med administrativ förmåga, konsultrekrytering

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Är du ekonom och söker ett arbete där du får möjlighet att kombinera ekonomi och administration? Då är rollen som ekonom hos vår kund en tjänst för dig! Vi söker dig som vill arbeta i en mindre organisation med åtta anställda där du har helhetsansvaret för ekonomin (ca 40% av arbetstiden). Resterande tid arbetar du med administrativa arbetsuppgifter.
Tjänsten innebär en tillsvidareanställning på heltid som ekonomikonsult via Avanzera. Detta uppdrag är planerat att börja så snart som möjligt för att efter sex månader övergå i en tillsvidareanställning hos vår kund.

Placering: centrala Stockholm


Arbetsuppgifter:
- Leverantörsreskontrahantering
- In- och utbetalningar
- Löpande bokföring
- Månadsrapportering
- Årsbokslut
- Lönehantering för kontorets åtta anställda
- Budget- och prognosarbete
- Hantering av medlemsärenden och diverse andra administrativa arbetsuppgifter


Din bakgrund:
I den här tjänsten kommer du att arbeta med varierade arbetsuppgifter, det kan vara allt från att hämta posten och kontera reseräkningar till att göra månadsrapporten. Den här rollen passar dig som tycker om att arbeta självständigt med egna ansvarsområden, ”från ax till limpa”, med allt vad det innebär. Vi söker därför dig med tidigare arbetslivserfarenhet av löpande bokföring och lönehantering, gärna från mindre bolag.

Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll med mycket kontaktytor. Du är en ansvarstagande person som levererar i tid och arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt.
Arbetstiden kan vara mellan 40 -100%. Skriv gärna i din ansökan om du önskar arbeta hel eller deltid.

Ansökan

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 april 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Junior Accountant - Student

Junior Accountant - Student

26 november 2024

Redovisningsekonom med internationell inriktning

Redovisningsekonom med internationell inriktning

26 november 2024

26 november 2024