OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vår kund har ett behov av stöttning i samband med att välja och köpa in ett affärssystem för mindre bolag. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på Avanzera alternativt att du arbetar som underkonsylt för oss. Din blir arbetsplats är hos vår kund som arbetar med tekniska lösningar inom industrin.
Arbetsuppgifter:
- Inköp av affärssystem och- ekonomisystem efter kravlista.
- Framtagande av mallar t ex för offerter.
- Bygga upp rutiner för det dagliga administrativa arbetet.
Din bakgrund:
Du ska ha erfarenhet från tidigare roller inom inköp av system, det är viktigt att du är strukturerad och kan se helheten för bästa resultat. Du är van att planera arbetet strukturerat och van vid att styra upp rutiner samt skapa mallar och ha en god förståelse för vikten av administartiva flöden.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg