Avanzera söker kvalificerad leverantörsreskontra-ekonom

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Avanzera söker för kunds räkning en kvalificerad ekonomiassistent som har god erfarenhet av leverantörsreskontra. Tjänsten ska tillsättas så fort vi hittar rätt person och löper i minst ett år. Arbetstiden är heltid. Vi söker dig med kunskap i alla moment inom leverantörsreskontran och motiveras av att arbeta med processen, se efter förbättringsområden med eget ansvar.

Arbetsuppgifter:
Placering: Kista.

Du får möjlighet att komma till ett bolag i förändringsfas. Vår kund genomför byte av ekonomisystem och leverantörsfakturahanteringssystem. Eftersom det sker successivt, så måste personen vi söker vara flexibel att arbeta i olika system och med olika rutiner för bolagen.

Vid eventuella förvärv blir din uppgift att implementera dessa bolag i leverantörsreskontran. Det innebär alla de vanligast förekommande momenten, från ankomstregistrering till hantering av bankfiler till balanskontoavstämningar inför bokslut.

En betydande del av rollen är att se över den nuvarande processen, och vara delaktig proaktivt i att sätta upp nya processer och göra ett förändrings-/förbättringsarbete. Målet är en effektiv, modern och serviceorienterad leverantörsreskontra.


Din bakgrund:
För att bli aktuell kandidat för denna tjänst så måste du arbetat med leverantörsreskontra i medelstort bolag. Du har god insyn i hur alla moment hänger ihop och drivs av att arbeta med effektivisering och förbättring.

Du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper i engelska då moderbolaget sitter i Finland och kommunikation med dem kan ske på engelska.

Du får gärna precis som vår kund tycka om fyrfotade vänner på kontoret.

Vi på Avanzera erbjuder våra konsulter tillsvidareanställning med månadslön. Vi har kollektivavtal och naturligtvis erbjuder vi våra anställda friskvårdsbidrag. Vi hoppas att du vill bli vår nya kollega!

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Iren Sayar på tfn 070-090 54 92. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Hjärtligt välkommen med din ansökan.



Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 augusti 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


21 november 2024