OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vår kund är en myndighet som ansvarar för att elöverföringssystemet i Sverige är säkert, miljöanpassat och kostnadseffektivt - i dag och i framtiden. Företaget har drygt 900 medarbetare, de flesta arbetar på huvudkontoret i Sundbyberg, men de har även kontor i Sundsvall och Sollefteå.
Din roll
Vår kund expanderar nu sin verksamhet och deras enhetschefer är i behov av administrativt stöd och avlastning. Som Avledningsadministratör kommer du vara administratör/-assistent åt ett antal enhetschefer och vara deras högra hand där du underlättar deras vardag. Här finns många möjligheter att få en varierad och utvecklande tjänst om du är driven, social, serviceminded och noggrann.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet
- Fakturahantering
- Mötes- och konferensbokningar
- Protokollskrivning
- Planering av möten och workshops
- Samordning mellan enheter och avdelningar
Utöver detta kan administratören i samråd med chef få större uppgifter att driva självständigt. Här finns en utvecklingsmöjlighet i rollen
Start: 30 september 2022
Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka
Placering: Sundbyberg. Möjlighet till distansarbete 1-2 dagar/vecka enligt överenskommelse med sin chef.
Anställningsform: Tjänsten är ett 24 månaders konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos kunden. Möjlighet till förlängning finns.
Din profil
Skallkrav:
- Eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenheter.
- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att ha självständigt arbetat med administrativa arbetsuppgifter.
- Erfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word , Powerpoint och Outlook.
- Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i UBW/Agresso.
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att dokumentera styrgruppsmöten eller liknande beslutande verksamhet.
- Behärska svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande krav:
- Erfarenhet av att arbeta med administration i offentlig verksamhet, t.ex. statlig eller kommunal
- Erfarenhet av att arbeta med administrativt stöd åt chefer.
Som person har du god samarbetsförmåga, initiativförmåga och är flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning. Du är serviceminded och utåtriktad och tydlig i din kommunikation. Du arbetar även självständigt och målinriktat och har fallenhet för administrativa arbetsuppgifter.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)