Avdelningsadministratör sökes till myndighet!

Avdelningsadministratör sökes till myndighet!

Arbetsbeskrivning

Söker du en meriterande tjänst med varierande arbetsuppgifter? Vill du arbeta hos en samhällsviktig myndighet? Om du är den serviceinriktade och ödmjuka personen som vi söker, så skicka in en ansökan redan idag!
Om tjänsten
Perido letar efter en avdelningsadministratör till vår kund, en myndighet som arbetar med att säkerställa ett hållbart samhällsbyggande. Tjänsten är belägen på myndighetens kontor i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som avdelningsadministratör är ingen arbetsdag den andra lik. Du kommer att assistera medarbetare och chefer med olika administrativa uppgifter. Du kommer även att ha kontakt med externa partners.
Stötta chefer med administration vid nyanställningar och avtackningar
Medverka vid informationsutskick och organisering av konferenser, möten och övriga träffar
Hjälpa medarbetare med diverse sysslor så som telefoninstallationer, IT-stöd och beställning av resor.
Sedvanliga sekreteraruppgifter så som att vara sekreterare och ansvara för uppdatering av information på intranätet
Fördela ärenden i Public 360

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad person som får energi av att hjälpa andra. Vi ser att du är resultatorienterad, ansvarstagande och arbetar strukturerat. Vidare hoppas vi att du är en ödmjuk person som gärna är med och bidrar till ett positivt arbetsklimat på din arbetsplats.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning
Ett (1) års arbetslivserfarenhet med administrativa uppgifter
Goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33835 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2023
  • Ansök senast: 27 april 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024