OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en en flexibel, prestigelös Avdelningsadministratör till samhällsviktig myndighet. Kunden expanderar sin verksamhet och behöver avlastning till deras chefer så att de klarar av utmaningen. Cheferna behöver en person som kan underlätta deras vardag.
Du kommer att vara administratör/-assistent åt ett antal enhetschefer. Rollen kommer att delas mellan flera olika enheter och avdelningar.Du behöver självständigt och med stort eget ansvar tillsammans med avdelning- och enhetschefer arbeta för att avlasta cheferna i deras dagliga arbete genom att planera och utföra administrativa uppgifter.
Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bestå av
- dokumentation
- uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet
- fakturahantering
- mötes- och konferensbokningar
- protokollskrivning
- planering av möten och workshops
- samordning mellan olika enheter och avdelningar
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting men din placering kommer att arbeta som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid, tillsvidare, dagtid med start efter godkänt säkerhetskontroll. Svenskt medborgarskap krävs.
Vi söker dig med följande tidigare utbildning/erfarenhet:
- Eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Minst 5 års erfarenhet av att ha självständigt arbetat med administrativa arbetsuppgifter, liknande de som anges ovan
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word , Powerpoint och Outlook
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att dokumentera styrgruppsmöten eller liknande beslutande verksamhet
- Behärska svenska och engelska i tal och skrift.
- Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med administrativt stöd åt chefer
Meriterande erfarenhet:
- Erfarenhet av att arbeta med administration i offentlig verksamhet, t.ex. statlig eller kommunal i minst 3 år
- Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i UBW/Agresso
Cv behöver vara på svenska. Referenser till två personer som är relevanta för rollen behöver finnas tillgängliga (vi ringer inga referenser utan att ha informerat dig)
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting