OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svenska Storesupport AB är ett bemannings/tjänsteföretag samt rekryteringsföretag som vänder sig till butiker/butikskedjor och alla leverantörer som har en produkt att sälja till butik. Vår vision är att vara en "HANDELSPLATS FÖR HANDELSFOLK" Vi söker nu för kunds räkning en person som skall vara avdelningsansvarig i butiken med personalansvar. Ett arbete som kräver tidigare vana från livsmedelsbutik med beställningsansvar. Vilken avdelning(avdelningar) det rör sig om beror på vilka förkunskaper du som söker har. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter, du siktar kanske själv på en egen butik i framtiden. Det handlar om en ICA Supermarket som är belägen i Stockholm med en omsättning på runt 80milj/år. Vi söker dig som - har arbetat eller arbetar i livsmedelsbutik på heltid - har ambitionen att bli butikschef eller egen handlare - är drivande gällande försäljning - är strukturerad med ordning och reda - är van vid beställningar - har god fysik Personliga egenskaper - positiv/glad - modig - rak/ärlig - målmedveten Meriterande är om du arbetat i en ICA-butik med mycket beställningsansvar. KRAV är en fullständig CV som innehåller: * Namn, adress, telefonnr * Utbildningar * Tidigare och nuvarande anställningar(referenser) * Personligt brev gärna med fritidsintressen