OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avdelningsansvarig ICA Hallen Axelsberg
ICA Nära
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Kommun: Stockholm
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
Antal jobb: 1
Om butiken
ICA Hallen Axelsberg är en framgångsrik mataffär som är placerad i Hägersten. För ett stort kundflöde erbjuds ett brett utbud av härliga råvaror med fokus på service och prisvärde. Som arbetsplats har butiken genomarbetade rutiner, ordning och reda. Med en personalstyrka på ca 25 personer finns en positiv och utvecklande laganda i arbetsmiljön, med kundens bästa i fokus. Vi värdesätter personlig och professionell utveckling hos vår personal, är du driven och karriärsinriktad finns goda framtidsmöjligheter hos oss! Nu söker vi Ansvarig för Kolonial/Frys/Mejeri!
Om tjänsten
I rollen som Ansvarig för Kolonial/Frys/Mejeri ingår driftansvar för avdelningarna. Vidare hanteras beställningar, gavelplanering, fakturor och uppföljning av försäljningssiffror samt svinnhantering av ansvarig.
På ICA Hallen Axelsberg plockar vi varor med högt tempo och vi alla hjälps åt där det behövs. Därav kommer man vara runt på alla avdelningar och stötta upp och ha ett övergripande ansvar i butiken.
Vi ser gärna att din tidigare erfarenhet är från dagligvaruhandeln mindre eller tillfälligt ansvarsområde i butik, t.ex. beställningshantering.
Arbetsuppgifter
Beställningar och inköp
Planera försäljning och kampanjer
Leda och delegera arbetet i den dagliga driften
Exponeringar och hyllvård
Arbete med försäljningsresultat
Fakturahantering
Om dig
För att passa in i rollen som Ansvarig för Kolonial/Frys/Mejeri bör du vara en driven och målinriktad person. Vi ser gärna att du har en vilja att utvecklas själv och coachar dina medarbetare för att även dem ska kunna utvecklas. Vidare är det ser vi gärna att du är en lagspelare och framförallt har en genomgående positiv inställning. Kanske har du ett driv i att tävla mot dina egna försäljningssiffror!
Positionen som ansvarig är en bra språngbräda för dig som har haft tidigare ansvar i butik och vill ta nästa steg mot en fortsatt karriär till högre positioner inom ICA!
Krav för tjänsten
Erfarenhet av arbete i dagligvaruhandel minst 2 år
Erfarenhet av beställningar
Meriterande för tjänsten
Erfarenhet av arbete i ICA-butik
Ledarskapserfarenhet för mindre grupp medarbetare
Kunskap i AoB, Storeoffice, Minbutik
Om anställningen
Tjänstens omfattning är heltid 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
START: Augusti/september 2022