OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ÖoB Sveavägen i Stockholm söker förstärkning med en avdelningsansvarig butikssäljare!
Vi söker 1 erfaren avdelningsansvarig butikssäljare.
Tjänstgöringsgraden är 28h/v.
Tjänsten är tillsvidare (föregås av provanställning). Start aug -22.
Som avdelningsansvarig hos oss är du "motorn" inom ditt område i varuhuset. Du ansvarar för att följa den tidsplan som gäller med bland annat beställningar, planogramsrevideringar, gavelbyten, säsongomställningar etc.
Erfarenhet av att utläsa och följa säljplaner för uppbyggnad av säsongsytor samt revidering av planogram är därför ett krav för tjänsten.
I tjänsten ingår även sedvanliga uppgifter i butik som kundservice och försäljning, där kassa och varupåfyllnad ingår.
Arbetstiderna kommer variera mellan dag, kväll och helg enligt schema.
Kvalifikationer
ÖoB är ett värderingsstyrt bolag med medarbetare som drivs av utmaningar och som gillar ett omväxlande arbete i högt tempo. Därför krävs det att du alltid är serviceinriktad med kundens behov i fokus.
Som person söker vi dig som är utåtriktad och självgående som med stor drivkraft och engagemang vill utveckla varuhusets försäljning inom ramen för ÖoB:s koncept och arbetsmodell.
Vidare så värderar vi god samarbetsförmåga, hög servicekänsla (mot kunder och kollegor) samt kunna se "helheten" i varuhuset.
Erfarenhet från service/detaljhandel samt kassavana är ett krav, mycket meriterande med tidigare erfarenhet som avdelningsansvarig i butik. Stor vikt kommer även läggas vid dina personliga egenskaper.
Hos oss har du chansen till ett riktigt spännande och utvecklingsinriktat arbete där ÖoB kan erbjuda mycket stora utvecklingsmöjligheter.
Välkommen med din ansökan senast 2022-07-28.
Valet av rekryteringskanaler för den här tjänsten är redan gjord, så vi undanber oss från alla säljsamtal gällande annonsering och samtal från rekrytering-/bemanningsföretag.