Avdelningsassistent sökes till välkänt företag inom fordonsindustrin!

Avdelningsassistent sökes till välkänt företag inom fordonsindustrin!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad och social person som trivs i en flexibel arbetsmiljö? Har du lätt för att sätta dig in i nya system och goda kunskaper inom Office 365? Om du även är tillgänglig inom kort så föreslår vi att du läser vidare!
Om tjänsten
Vi söker en tillförordnad avdelningsassistent till vår kund, en världsledande leverantör av transportlösningar som tillsammans med sina kunder och partners driver omställningen till ett hållbart transportsystem. Du utgår från kontoret som ligger i Södertälje.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som avdelningsassistent arbetar du nära avdelningschefen och ledningsgruppen, där du ansvarar för att planera och hantera avdelningschefens kalender samt förbereda möten och offsites. Du förväntas ligga steget före och förutse behoven hos både avdelningschefen och företagets ledningsgrupp. Utöver detta är du en del av institutionens ledningsgrupp, leder teamet av assistenter och ingår i det seniora avdelningsassistentteamet.
Dina egenskaper
Som avdelningsassistent bör du ha en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. Du behöver trivas i en flexibel miljö och vara serviceinriktad, med en stark vilja att stödja chefen och ledningsgruppen på bästa möjliga sätt.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent
Goda kunskaper inom Office 365
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Meriterande:
Goda kunskaper inom MS Excel

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2025-05-31. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34742 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2024
  • Ansök senast: 14 september 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024