OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha inflytande och känna delaktighet och samtidigt bidra till andra människors hälsa? Vill du känna arbetsglädje och yrkesstolthet? Då är vi arbetsgivaren för dig. Med patienten i fokus ger vi en effektiv vård med kunskap, kvalitet och känsla. Med din hjälp blir både vi och patienterna bättre – välkommen till Landstinget i Värmland!
ARBETSUPPGIFTER
Akutmottagningen har akut mottagnings-verksamhet dygnet runt inklusive fyra observationsplatser som kan beläggas max 24 timmar/patient.
Personal-, ekonomi- och arbetsmiljöansvar, dvs. sedvanliga avdelningschefsuppgifter.
KVALIFIKATIONER
Vi ser gärna att du är leg sjuksköterska eller har annan medicinsk kompetens. Tidigare erfarenhet som chef och/eller chefsutbildning är ett plus.
Ledaregenskaper, stresstålighet, god samarbetsförmåga, förmåga att se möjligheter även i krävande situationer.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Inför anställning ska du som sökande kunna uppvisa ett utdrag från polisens belastningsregister som du lämnar till chefen i oöppnat kuvert.
Utdraget får inte vara äldre än ett år.
Du hittar blanketten på www.polisen.se "blankett för begäran om utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister §9".
Inför rekryteringsarbetet har Landstinget i Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Britta Olsson, avdelningschef
0560-471 35
Jessica Larsson, Vårdförbundet
0560-470 00
Inger Carlsson, tf avdelningschef
0560-471 01, från 8 juli
Britt-Louise Frykman, vårdadministrativ chef
0560-471 45, 073-822 10 12
Jörgen Byh HR-strateg
0560-471 15, 070-532 05 08
Elsy Lundgren, Vårdförbundet
0560-472 32
Britt-Louise Frykman, samordnare
0560-471 45
Jessica Larsson, Vårdförbundet
0560-471 50
Ingela Högfeldt, avdelningschef
0560-472 23
Elsy Lundgren, Vårdförbundet
0560-472 29