Avdelningschef för en projektanställning till välkänt företag i Umeå!

Avdelningschef för en projektanställning till välkänt företag i Umeå!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en interim avdelningschef som vill leda det dagliga arbetet inom kundcenter till vår kund i Umeå. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som ledare i en liknande roll och söker en ny utmaning där du är med och driver en organisationsförändring? Skicka in din ansökan redan idag. Urvalet sker löpande, vi ser fram emot att höra från dig och berätta mer om företaget

OM TJÄNSTEN
Uppdraget som interim avdelningschef är varierat och innebär bland annat att du kommer leda en planerad organisationsförändring av verksamheten, implementera målstyrning och arbeta med personalgruppen och gruppdynamiken. I övrigt kommer du att ta ansvar för verksamhet, arbetsmiljö- och ekonomi för enhetens kundcenter. Du kommer planera, leda och fördela arbetsuppgifterna i gruppen som idag består av elva personer. Du har det övergripande ansvaret för uthyrningsprocessen och kundmottagningen.

Du erbjuds


* En möjlighet att utveckla dig själv som ledare och chef
* Engagerade och kompetenta medarbetare


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande 😊

ARBETSUPPGIFTER
* Leda, planera och styra kundens verksamhet
* Ansvar för arbetsmiljö, ekonomi och fördelning av arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM
* Flerårig erfarenhet av personalansvar och ledarskap
* Erfarenhet av leda verksamhet och personalgrupp genom en förändringsprocess
* God kommunikativ förmåga muntligt och i skrift

Det är meriterande om du har:


* Relevant eftergymnasial utbildning med inslag av ledarskap


Som person är du:


* Trygg, stabil och tydlig.
* Serviceinriktad med empatisk förmåga
* Ansvarsfull


Övrig information


* Start: Omgående, senast 1a december.
* Omfattning: Heltid med beräknad varaktighet 9 – 12 månader.
* Placering: Kontoret i Umeå
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 november 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


31 oktober 2024

30 oktober 2024

Teamledare för verkstad

Teamledare för verkstad

30 oktober 2024