Avdelningschef Kassa/Info/Service

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven och ambitiös avdelningschef till Kassa/Info/Service till vårt varuhus i Nacka
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Du har fullt ansvar för att planera, organisera och strukturera arbetet på serviceavdelningen, i kassalinjen och informationsdisken så att arbetet drivs effektivt och kostnadsmedvetet. Du ansvarar även för att arbetet på dessa avdelningar bedrivs enligt gällande arbetsmiljö- och säkerhetslagstiftning. Du har personalansvar för ett team på ungefär 15 personer och det är genom din arbetsledning, coachning och inspiration som ni tillsammans ser till att vi har marknadens bästa serviceavdelning, kassalinje och informationsdisk. Du arbetar med bemanningsplanering och schemaläggning samt ansvarar för redovisningen av dagskassor och sätter upp rutiner för funktionerna.
Tjänsten är operativ vilket innebär att även du som chef kommer att arbeta en hel del på både service och i informationsdisk/kassan.
Tillsammans med varuhuschef, administrativ chef samt övriga avdelningschefer utgör du varuhusets ledningsgrupp.

Tillträde till tjänsten är planerad till den 24/8 eller så fort det är möjligt före/efter det datumet.
Din profil

Vi tror att du har ett par års erfarenhet av arbete som servicechef, kassachef eller kassaledare med personalansvar. Du är troligtvis väl insatt i vilka arbetsmiljö- och säkerhetsaspekter som gäller vid arbete i kassalinje. Du är en duktig ledare som tycker om att se din personal växa och utvecklas, erfarenhet av ett lyckat ledarskap är mycket viktigt då det är grunden till hela avdelningens framgång. Du har goda kunskaper i avräknings- och redovisningsrutiner vad gäller dagskassor och är van att arbeta i högt tempo under stressiga förhållanden.
För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är en glad och positiv person som även är prestigelös, villig att jobba operativt, har en god förmåga att delegera samt är inställd på att även arbeta kvällar, helger och röda dagar.


Det krävs även att du har en mycket god administrativ och organisatorisk förmåga då tjänsten innefattar mängder med rutiner och processer som måste skötas till punkt och pricka, i rätt tid, utan påminnelser och utan att glömmas bort. Ordning och reda samt att själv kunna driva sina arbetsuppgifter utan att "tappa bort" något är mycket viktigt.
Är du intresserad?
Ansöker gör du genom att klicka på "Sök tjänsten" nedan.

Vi vill ha din ansökan senast 2015-07-26.

Frågor och funderingar?
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta:
Thomas Bergstedt
Administrativ Chef
bergstedt@mediamarkt.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Gustavsson

Martina Hägg

Henrik Stedt

Måns Ungfeldt

Linda Aslani-Jonsson

Martina Hägg

Susanna Henriksson

Ditte Västibacken

Jonas Broby

Katarina Brantskog

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Media-Saturn/Media Markt Stocksund
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal/överenskommelse Enligt avtal/överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare med provanställning.
  • Publicerat: 25 juni 2015

Besöksadress

Ölandsleden 3
None

Postadress

Invernessvägen 2
Stocksund, 18207

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024