OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en driftig, affärsdriven och lojal person som vill leda ett större team inom lager och logistik? Har du flera års erfarenhet av personalansvar? Då kan det vara just dig vi söker!
Som avdelningschef för utleverans hos vår kund är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara över den dagliga driften, följa upp verksamheten och skapa dig en produktionsbild över dagen samt vara en närvarande chef för ditt team. Du kommer ha fullt personalansvar som innefattar tidsrapportering, arbetsscheman, utvecklings- och lönesamtal och det krävs att du är van att leda större personalgrupper på minst 15 personer. Du ska kunna kombinera ett lagerarbete med kontorsadministration.
Du har erfarenhet av arbetsmiljöarbete och en ekonomisk förståelse för inköp av förbrukningsmaterial samt är delaktig i budgetarbete. Som avdelningschef har du en daglig avstämning med avdelningschef för Expedition och Teamleder för inleverans samt rapporterar till platschefen.
Detta är en heltidstjänst med arbetstiderna måndag till fredag 08:00-17:00 med möjlighet till flextid. Plats för tjänsten är ute på vår kunds huvudkontor i Jordbro.
Om företaget
Vår kund är ett fristående logistikföretag med lång erfarenhet som erbjuder logistiklösningar inom tredjepartslogistik, marknadslogistik och e-handel. De har idag lager och kontor i Stockholm samt Göteborg. Mer information ges vid personlig kontakt.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller inom logistik och är nu redo att ta nästa steg i karriären. För att lyckas i rollen är det viktigt att besitta en god förmåga att leda, coacha och stötta. Du som person bidrar med att skapa engagemang, ett förtroende och en delaktighet i teamet. Vidare är du kundfokuserad, har en god initiativ- och samarbetsförmåga och är lösningsorienterad.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande med kunskap i affärssystemet Ongoing.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Cecilia Keve på telefon 070 845 99 04 eller cecilia.keve@2complete.se.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson