OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 120 varuhus i Tyskland, Österrike, Tjeckien, Nederländerna, Schweiz, Sverige, Luxemburg, Rumänien och Slovakien, cirka 12.000 anställda och en årsomsättning på över 2,2 miljarder Euro tillhör HORNBACH en av Europas största byggvaruhuskedjor. Det svenska huvudkontoret ligger i Göteborg, där också den första bygg - och trädgårdsmarknaden öppnades under 2003. Under våren 2005 öppnades den andra, då i Malmö. Vi fortsätter expansionen med att under sommaren 2008 öppna nästa varuhus i Botkyrka utanför Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Du är delaktig i den normala skötseln av avdelningen där[kontroll och avstämning av leveranser, reklamations - och returhantering samt att hålla god ordning ingår. I ditt ansvar ingår också att koordinera och följa upp avfalls - och pallhantering för varuhuset. Du ansvarar för schemaläggning av arbetsgruppen och daglig arbetsledning. Du fungerar som ställföreträdande för avdelningschefen då denna inte är närvarande. Dina egenskaper och bakgrund: Du har förmågan att arbeta noggrant och strukturerat också i högt tempo och i stressade situationer.[Du är en positiv och driven person som har stor initiativförmåga och tycker om att tillsammans med kollegor nå framgång. Vi tror att du har erfarenhet[av liknande arbete[från volymhandeln. Du tycker om att leda och utveckla människor och bör ha erfarenhet av att arbetsleda 5- 10 personer. Du har en stor ansvarskänsla och brinner för att ge god service, både till[varuhusets avdelningar såväl som[till våra kunder. Kunskaper i tyska språket är en merit. Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid. Schemalagd arbetstid. Lön: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal med Handels Vi erbjuder dig: * En dynamisk arbetsplats med spännande utmaningar * Goda utvecklingsmöjligheter * Bonus/premieprogram inom koncernen * Möjlighet att vara med och bygga upp ett nytt varuhus