OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 130 varuhus i Tyskland, Österrike, Tjeckien, Nederländerna, Schweiz, Sverige, Luxemburg, Rumänien och Slovakien, cirka 13.000 anställda och en årsomsättning på över 2,85 miljarder Euro tillhör HORNBACH en av Europas största byggvaruhuskedjor. Det svenska huvudkontoret ligger i Göteborg, där också den första bygg - och trädgårdsmarknaden öppnades under 2003. Under våren 2005 öppnades den andra, då i Malmö. Sommaren 2008 öppnades vårt varuhus i Botkyrka utanför Stockholm, och vår expansion i Sverige fortsätter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Du är delaktig i den[dagliga skötseln av avdelningen där beställning av varor, exponering, försäljning samt att hålla god ordning ingår. Du ansvarar för daglig arbetsledning av arbetsgruppen och avdelningens dagliga drift[samt skötselnivå. Du fungerar som ställföreträdande för avdelningschefen då denna inte är närvarande. Dina egenskaper och bakgrund: Du ska ha goda kunskaper inom varuområdet och bör ha flera års erfarenhet av butiksförsäljning eller praktiskt yrkeserfarenhet direkt relaterad till varuområdet.Du är positiv och driven person som har stor initiativförmåga och tycker om att tillsammans med kollegor nå framgång. Du tycker om att leda och utveckla människor och bör ha erfarenhet av att arbetsleda 5-10 personer. Du är noggrann och har stor ansvarkänsla. Du har en kundorienterad inställning och utpräglad känsla för service.[ Vi erbjuder dig: * En dynamisk arbetsplats med spännande utmaningar * Goda utvecklingsmöjligheter inom ett företag som planerar fler Varuhusetableringar * Bonus/premieprogram inom koncernen Arbetstid/Varaktighet:[ Tillsvidare. Heltid 38,25 timmer/vecka. Schemalagd arbetstid måndag-söndag. Lön: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal med Handels