OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyttutveckling är den avdelning inom Research and Development som ansvarar för utveckling av hytter till Scanias lastbilar.Avdelningens sekreterare kommer att gå i pension och vi söker därför hennes efterträdare.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en sekreterare och administratör som blir involverad i avdelningens arbete på flera sätt:
- som kontakt- och informationsväg
- som administrativ support för cheferna och grupperna med resor, protokoll och olika förberedelser
- som administratör för vårt informationsflöde och våra dokument.
Som sekreterare hos oss blir din utmaning att ha ett stort administrativt ansvar parallellt med att du driver egna uppgifter och utredningar.Ständig förbättring av processer, information och systemstöd är en väsentlig del i arbetet.Du assisterar med att sammanställa rapporter, förbereda möten och ta fram presentationsmaterial genom proaktiv planering.
Din profil
Vi söker dig som har en lämplig utbildning och tidigare erfarenhet av administration och support.Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska.Naturligtvis arbetar du obehindrat i MS Office, är driven inom kommunikation och van vid sökning och hantering av information.De varierande arbetsuppgifterna kräver att du kan arbeta självständigt, är strukturerad och klarar tidspress.Som person är du ansvarstagande och har en hög integritet.Du är en kommunikativ och ordningsam person som har lätt att samarbeta med olika människor.
För facklig information från Unionen, Akademikerföreningen, Ledarna eller Metall, gå in på www.scaniafacken.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Randstad .