OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer. Så lyder Sysavs vision. Fokus på hållbarhet, miljö och innovation i samarbete med andra har gjort att företaget är ledande inom hållbar avfallshantering i världen. Detta är något Sysav är stolta över och arbetet kräver engagemang i alla led. Sysav ser varje enskild medarbetare som en viktig del i denna strävan.
Sysav ägs av de 14 sydligaste kommunerna i Skåne. Vi har cirka 300 medarbetare, samt 6 000 företag som kunder, och företaget omsätter cirka 850 miljoner kronor.
Marknad ansvarar för kundservice och försäljning av Sysavs behandlingstjänster på marknaden och arbetar ständigt med att stärka Sysavs position genom utveckling av befintliga och nya avfallstjänster.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på avdelningens försäljningsenhet med kundservice och hantera olika kundärende som inkommande samtal, e-post, beställningar, chatt och rådgivning gällande avfallshantering till företagskunder och privatpersoner. I tjänsten ingår också att vara behjälplig med i övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Många arbetsuppgifter hanteras i affärssystemet Dynamics AX.
Kvalifikationer
Du som söker ska ha lämplig gymnasieutbildning och gärna med erfarenhet från liknande arbete på en försäljningsavdelning. Har du dessutom arbetat med avfallsfrågor och kundvård så är det särskilt meriterande. Du ska kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska.
Personliga egenskaper
En förutsättning för att lyckas i detta arbete är att hålla hög kvalité i din service, tycker om att lösa kundärende och jobba i team. Du ska vara ansvarsfull, stresstålig, noggrann och det är viktigt att du kan jobba självständigt och bidra till att teamet utvecklas i positiv anda.
Arbetstid/varaktighet
Anställningen är ett föräldravikariat på heltid med planerad start från juni 2017 till början av mars 2018.
Placeringsort
Malmö
Kontaktperson
Frågor om tjänsten besvaras av försäljningschef Margaretha Franzon, tfn 040-635 2245.
Övrigt
Berörda fackliga organisationer nås via Sysavs växel tfn 040-635 1800.
Ansökan
Du är välkommen med din ansökan märkt "Avfallsrådgivare/kundservice" till Sysav Personal, Box 50344, 202 13 Malmö, eller via nedanstående ansökningsformulär senast den 10 april 2017.
På Sysav strävar vi efter en mångfald som innefattar en bredd av olika kunskaper, förutsättningar, erfarenheter, identiteter och bakgrunder.