Avgift och hyresförvaltare till Nabo

Avgift och hyresförvaltare till Nabo

Arbetsbeskrivning

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat.

Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar - och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan?

Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram.

Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären.

Vad du kommer göra

Vi befinner oss mitt uppe i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför fyra nya kollegor till vårt Stockholmskontor. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration. Du kommer till exempel att:

- Hantera kundärenden gällande Lägenhetsregister, Parkeringsköer/avtal, Lokalhyresgäster/avtal
- Supportera kunder i Nabos portal och digitala arbetssätt
- Supportera kunder över telefon och mail
- Ansvara för avisering och fakturering
- Arbeta med kundnöjdhet och vara ansiktet utåt för Nabos tjänster
- Administrativa uppgifter kopplat till dina ansvarsområden
- Vid behov deltar du på styrelsemöten och stöttar styrelsemedlemmars arbete


Dina tidigare erfarenheter

I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats.

Vi ser att du som söker har erfarenhet service och administration där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Meriterande erfarenheter

- Erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med avisering och/eller fakturering


Personliga egenskaper

- Noggrann
- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Nyfiken
- Ansvarstagande
- Lösningsorienterad
- Relationsskapande
- Rådgivande


Så ansöker du

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Karin Börjesson (mailto:karin.borjesson@nabo.se), Talent Aquisition Partner på Nabo.

Placeringsort

Vårt kontor hittar du högst upp i det nybyggda Sthlm 04, bara ett stenkast från Gullmarsplan i Stockholm.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nabo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2021
  • Ansök senast: 5 mars 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024