OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en lösningsorienterad och driven person med ett stort siffersinne? Har du en hög servicekänsla och trivs i en administrativ roll där du får arbeta med ett härligt och sammansvetsat team? Då kan det vara dig vi söker.
I rollen som avgifts- och hyreshandläggare åt vår kund kommer dina primära arbetsuppgifter att bestå av:
- Administration av hyror och avgifter.
- Uthyrning av garage och parkeringsplatser.
- Tät kontakt med fastighetsägare samt bostadsrättsföreningar.
- Kontakt med boende, mäklare samt bank.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.
Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet från service och administration där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Du har mycket god systemvana samt tidigare erfarenhet från att arbeta med avtal, avgifter samt hyror. Vidare ser vi att du har en utbildning inom ekonomi eller fastighetsförvaltning med ekonomisk inriktning samt att du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Det är högt meriterande om du har juridisk förståelse inom bostadsrätt-och hyreslagen.
Vi ser att du som söker trivs i en roll med högt tempo och många kontaktytor. Du är självgående och driver dina processer framåt, vilket även innebär att du som person är initiativtagande och driven. Vidare har du ett prestigelöst förhållningssätt och det är självklarhet för dig att ligga steget före tillsammans med dina kollegor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller Sarah.lindgren@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson