OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Socialförvaltningen söker AVGIFTSHANDLÄGGARE/ASSISTENT, 75 % f n med placering vid Behovsbedömarenheten Ref nr E-193/07 Tillträde/ Varaktighet: Tillsvidareanställning med tillträde snarast enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter: Vi erbjuder dig ett intressant och omväxlande arbete.Dina arbetsuppgifter består av avgiftshandläggning enligt Socialtjänstlagen, debitering och fakturahantering samt övrig administration inom enheten för behovsbedömning (SoL och LSS). Kvalifikationer: Ekonomisk gymnasieutbildning med inriktning mot administration eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.Du har datorvana och goda kunskaper och erfarenhet av främst Excel och Word.Du har erfarenhet av personaladministration och arbete inom offentlig sektor.Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.Vi ser gärna att du har erfarenhet av avgiftshandläggning. Övrigt: Vi anser att en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald höjer kvaliteten i verksamheten.. Ange "193/07" i ämnesraden) Ansökan skickas till: Simrishamns kommun Kommunledningskontoret 272 80 Simrishamn Läs mer: www.simrishamn.se (under Lediga jobb)
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrin Österberg
Bo Kristoffersson
Mona Stiber
0414-81 93 26
Stina Lundquist
0414-81 94 10
Katrin Österberg
0414-81 95 66
Bo Kristoffersson
0414-81 95 01
Jenny Larsson
0414-81 94 12
Pia Svensson
0414-819587
Johanna Ohlin
0414-819239
Bertil Månsson
0414-819212