Avonova Hälsa söker administratör till Vara

Arbetsbeskrivning

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

 

 

Som administratör är du en central del av arbetsgruppen och fungerar som koordinator i verksamheten. Rollen är varierad och är främst fokuserad på administrativa arbetsuppgifter, men omfattar även i viss mån att ta emot kundmedarbetare för t.ex. provtagning. En viktig del av arbetet är att du tar emot inkommande telefonsamtal och beställningar från våra kunder. Relationen, bemötandet och samarbetet med våra kunder är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.

 

I arbetsuppgifterna ingår bland annat;

- Besvara och hantera inkommande telefonsamtal och mail, ta emot beställningar, boka in kunduppdrag och besök, hantera ombokningar, avboka vid kollegors frånvaro
- Bjuda in och hantera kunder i Avonovas webbportal
- Hantera vårt affärs-/journalsystem CGMJ4, t.ex. skapa scheman för operativ personal, lägga upp och uppdatera information om kunder
- Lokal IT-support
- Kontorsservice och inköp, t.ex. posthantering, inköp av medicinskt och administrativt material
- Skapa trivsel och ordning och reda på enheten
- Ta emot kundmedarbetare för t.ex. provtagning 

 

Kvalifikationer

Vi söker dig som är bra på logistik och planering och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god IT-kompetens, goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att lära dig nya system. Erfarenhet från företagshälsa är mycket meriterande. Du har tidigare erfarenhet av administration, att arbeta med telefon och mail som arbetsredskap och du har er fallenhet för både IT och generell teknik.

Som person är du självgående och tycker om att vara ”spindeln i nätet”. Du arbetar bra tillsammans med andra människor, är lyhörd och bra på att kommunicera. Du är bra på att organisera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt – och att planera om när det behövs. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Vi erbjuder

Hos Avonova får du ett omväxlande och roligt arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med trevliga och professionella kollegor med ett självklart kundfokus. Du kommer att tillhöra en arbetsgrupp med hög kompetens och lång erfarenhet inom företagshälsa och vi arbetar med spännande och utmanande kunder i varierande branscher och verksamheter.

Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.



Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev snarast möjligt. Intervjuer påbörjas efter semesterperioden och tjänsten tillträds 8 januari 2024 eller enligt överenskommelse. Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning.

Vill du veta mer, kontakta hälsocenterchef Samka Olsson, samka.olsson@avonova.se eller områdeschef Marina Wallgren, marina.wallgren@avonova.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hälsocenter Lidköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2023
  • Ansök senast: 17 augusti 2023

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024